Dva mezníky efektivního CRM
Cíle, které si kladou evropské a české společnosti implementující CRM systémy, jsou různé. Je vidět, že prostor pro skutečně efektivní CRM je velmi širok
Řídit obchodní firmy s pomocí kvalitního CRM? Za přijatelné peníze? Každý manažer, který se touto myšlenkou někdy zabýval, ví, že realizace rozhodnutí není snad
Microsoft Dynamics CRM je řešení pro řízení vztahů se zákazníky, které u nás využívají velké firmy,jako třeba ČSOB nebo česká pobočka spol
V dnešní době je pro každou organizaci obchod nepostradatelnou součástí. Ať už se jedná o pojišťovnu, finanční instituci, výrobní či jinou
Obchodníci v terénu mají nesnadnou úlohu. Jsou pod stálým tlakem z provizního systému odměňování, neustále na cestách, odkázáni sami na sebe. Jejich nejsilnější zbraní pak musí být kvalitní produkt a vedle vlastní houževnatosti také aktivní podpora prod
Společnost IceWarp uvedla na trh CRM řešení LiveWebAssist. Jedná se o zákaznicky orientovaný chat systém, založený na cloudovém modelu SaaS. Společnostem umožňuje živě komunikovat s návštěvníky jejich webových stránek. Řešení založené na IceWarp enginu je k dispozici pro desk
Zkratkou CRM (customer relationship management nebo řízení vztahů se zákazníky) jsou označovány aplikace, které podporují proces shromažďování, zpracování a využití informací o zákaznících. To umožňuje společnostem poznat jejich zákazníky, s
Pod zkratkou CRM (customer relationship management) se dnes skrývá již více jak čtvrt století zkušeností s péčí podnikatelských subjektů o vlastní firemní trh a jeho rozvoj. Je to již dlouhá cesta a je jasně vidět výsledky. K dispozici je řada