sprinx-01Obecně je známo, že hlavním cílem CRM systémů je podpora získávání nových zákazníků a udržení těch stávajících. Nicméně to by bylo v době, kdy hrozí další ekonomická krize, a kdy navíc firmy pracují s malými maržemi, málo. O úspěchu či neúspěchu ner
 
aneb Data mining pro efektivní komunikaci

08-data-01V dalším dílu seriálu o data miningu se soustředíme na oblíbenou techniku segmentace zákazník

 

ocod_1129Společnost Oracle uvádí novou verzi své aplikace pro řízení vztahů se zákazníky (CRM, customer relationship management). Verze Oracle CRM On Demand 19 poskytuje nové výkonné technologie pro podporu cloud computingu a mobilního přístupu. Řešení lze personalizovat, a umožni

 

ab_oo_1126Nově vznikající retailová banka Air Bank, patřící do skupiny PPF, si vybrala společnost OpenOne ke spolupráci při budování svého zákaznického servisu. OpenOne pomáhá Air Bank jak se samotným projektovým vedením spuštění zákaznického servisu, tak s řadou dalších konkrétn

 
zákazníků aneb Churn prediction

datamind-01Druhý díl minisérie o data miningu věnujeme prevenci výpovědi zákazníků. Postup nazývaný churn predict

 

znalostni-bazeKontaktní centra, Útvary Zákaznické péče či Zákaznického servisu, HelpDesky. Místa, na která se obracejí zákazníci, klienti a uživatelé se svými dotazy, požadavky, potřebami a stížnostmi. Mí

 

crm_obchodnici_1124Podle průzkumu společnosti Sprinx Systems firmy těžko zjišťují skutečné důvody neúspěchu svých prodejních týmů. Obchodníci se nejčastěji vymlouvají na přepracovanost a nezájem ze strany zákazníků. Ma

 
bj_crm_1121Společnost Compekon představila BLUEJET web CRM ve verzi 6.0. Mezi hlavní novinky patří funkce vylepšující uživatelské prostředí a optimalizace celého systému. Hlavní optimalizace proběhla u rychlosti, kde se společnost zaměřila na efektivní práci s velkým množstvím zázn
 
Začátek Předchozí 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Další Konec