voip_karat1_1119Výhody integrace podnikového informačního systému KARAT s internetovou telefonii (VoIP Voice over Internet Protocol) byly prezentovány na Road Show, pořádané v březnu a dubnu 2011 společnosti JOYCE ČR. Vedle úspor nákladů za telefonování zauja

 

10-openone-01Kontaktní centra jsou jednou věcí specifická. Obsluha a řešení požadavků, potřeb a problémů zákazníků v nich probíhá opravdu on-line. V reálném čase je potřeba sladit zdánlivě protichůdné představy a očekávání. Zákaznici se chtějí dovolat hned, cht

 

zůstane firemní web pouze „elektronickou nástěnkou".

11-emerite-01

Nečekaně hodně firem si při tvorbě webových stránek nebo při rekonstru

 

ocon_1110Společnost Oracle nabízí evropským zákazníkům možnost používat řešení Oracle CRM On Demand také „lokálně". Hostované řešení nyní dokáže zaručit, že data se budou fyzicky nacházet v zemích Evropské unie. Ukládat kritická data o zákaznících v této podobě zjednoduší firmám d

 

DynamicsCRM2011_1107Společnost Microsoft začala v České republice prodávat novou generaci řešení pro řízení vztahů se zákazníky Microsoft Dynamics CRM 2011. Jde o klasickou „on-premise" verzi určenou pro instalaci na vlastní IT infrastruktuře zákazníka, která doplňuje j

 

msdcrm_forum_1103Společnost Microsoft začala v České republice prodávat Microsoft Dynamics CRM Online, cloudovou verzi svého řešení pro řízení vztahů se zákazníky. Svými vlastnostmi a funkcemi, které ve firmách a organizacích umožňují zvýšit efektivitu prodeje, služeb i ma

 

mfcrm_1046Internetová agentura MEDIA FACTORY spouští nový interní informační systém, který je postaven na integraci Microsoft CRM, Microsoft Project Server a Microsoft SharePoint Server. Projekt byl podpořen v rámci Operačního programu Praha - Konkurenceschopnost a spolufinancován z

 

casgw_1044Systémový integrátor KOMIX přináší na český trh novou verzi CRM řešení CAS genesisWorld 12. Ta je nyní dostupná i v českém jazyce a přináší řadu vylepšení, která usnadní práci jak uživatelům, tak administrátorům. Mezi novinky patří například modul pro řízení marketingových

 
Začátek Předchozí 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Další Konec