zákazníků aneb Churn prediction

datamind-01Druhý díl minisérie o data miningu věnujeme prevenci výpovědi zákazníků. Postup nazývaný churn predict

 

znalostni-bazeKontaktní centra, Útvary Zákaznické péče či Zákaznického servisu, HelpDesky. Místa, na která se obracejí zákazníci, klienti a uživatelé se svými dotazy, požadavky, potřebami a stížnostmi. Mí

 

crm_obchodnici_1124Podle průzkumu společnosti Sprinx Systems firmy těžko zjišťují skutečné důvody neúspěchu svých prodejních týmů. Obchodníci se nejčastěji vymlouvají na přepracovanost a nezájem ze strany zákazníků. Ma

 
bj_crm_1121Společnost Compekon představila BLUEJET web CRM ve verzi 6.0. Mezi hlavní novinky patří funkce vylepšující uživatelské prostředí a optimalizace celého systému. Hlavní optimalizace proběhla u rychlosti, kde se společnost zaměřila na efektivní práci s velkým množstvím zázn
 
s využíváním SAP CRM.

PP_crm_1120Ve Velkých Popovicích se 12. května uskutečnil CRM Group Reference Day, akce určená pro zákazníky SAP z oblasti spotřebního zboží a retai

 

voip_karat1_1119Výhody integrace podnikového informačního systému KARAT s internetovou telefonii (VoIP Voice over Internet Protocol) byly prezentovány na Road Show, pořádané v březnu a dubnu 2011 společnosti JOYCE ČR. Vedle úspor nákladů za telefonování zauja

 

10-openone-01Kontaktní centra jsou jednou věcí specifická. Obsluha a řešení požadavků, potřeb a problémů zákazníků v nich probíhá opravdu on-line. V reálném čase je potřeba sladit zdánlivě protichůdné představy a očekávání. Zákaznici se chtějí dovolat hned, cht

 

zůstane firemní web pouze „elektronickou nástěnkou".

11-emerite-01

Nečekaně hodně firem si při tvorbě webových stránek nebo při rekonstru

 
Začátek Předchozí 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Další Konec