S rostoucí důležitostí internetu coby prodejního kanálu se zvyšuje snaha firem účinněji a přesněji analyzovat data, která generují návštěvníci jejich webových stránek. Pozornost firem se tak od prostého reportingu návštěvnosti přesouvá ke snaze porozum
Současná ekonomická situace více než kdy jindy dostává všechny podnikatelské subjekty pod silný tlak. Vedení společností system
V mém předchozím článku v IT Systems 10/2011 jsme si představili základy CRM, a to z pohledu analytických a operativních CRM systémů. Analy
Dva mezníky efektivního CRM
Cíle, které si kladou evropské a české společnosti implementující CRM systémy, jsou různé. Je vidět, že prostor pro skutečně efektivní CRM je velmi širok
Řídit obchodní firmy s pomocí kvalitního CRM? Za přijatelné peníze? Každý manažer, který se touto myšlenkou někdy zabýval, ví, že realizace rozhodnutí není snad
Microsoft Dynamics CRM je řešení pro řízení vztahů se zákazníky, které u nás využívají velké firmy,jako třeba ČSOB nebo česká pobočka spol
V dnešní době je pro každou organizaci obchod nepostradatelnou součástí. Ať už se jedná o pojišťovnu, finanční instituci, výrobní či jinou
Obchodníci v terénu mají nesnadnou úlohu. Jsou pod stálým tlakem z provizního systému odměňování, neustále na cestách, odkázáni sami na sebe. Jejich nejsilnější zbraní pak musí být kvalitní produkt a vedle vlastní houževnatosti také aktivní podpora prod