Algotech-pece_o_zakaznikaDnešní trh se značně liší od toho v době před dvaceti, třiceti lety. Doba nedostatku vystřídala dobu nadbytku. Na trhu se pohybují nároční, velmi dobře informovaní zákazníci a firma je úspěšná pouze tehdy, pokud je s

 
scrm_1251Společnost SAP představila CRM řešení SAP 360 Customer, postavené na in-memory platformě SAP HANA. Díky rychlosti in-memory technologií a cloudovému řešení je nyní možné analyzovat rozsáhlé soubory dat o zákaznících v reálném čase na všech úrovních podrobnosti. SAP 360 Custo
 
Oracle_Exadata_Mailprofiler_1250Řešení Oracle Exadata Database Machine nasadila pro zvýšení efektivity a rychlosti přípravy marketingových kampaní česká společnost Mailprofiler Development, součást skupiny Schober Information Group. Nároky na výkon a objemy zpr
 
CRM_HelpDesk_1249Společnost Sprinx Systems propojila řešení SprinxCRM a Helpdesk a nabízí je ve formě jednoho integrovaného produktu. Díky tomu mohou obchodníci prostřednictvím aplikace CRM předávat důležité informace oddělení zákaznické podpory, které pracuje s aplikací Help
 
osrm_1240Společnost Oracle představila na konferenci Oracle OpenWorld sadu Oracle Social Relationship Management (SRM). Jedná se o integrovanou službu, která podnikům umožňuje analyzovat a řídit interakce napříč různými sociálními platformami. Tyto procesy probíhají v reálném čase a
 

iim_1238Společnost Infor ohlásila Inforce Marketing, komplexní automatizovaný systém pro řízení marketingových aktivit postavený na platformě Salesforce. Inforce Marketing nabízí podporu podnikových procesů v efektivním, uživatelsky přívětivém formátu, přičemž poskytuje marketingov

 

Metros_MS_CRM_1232Společnost METROS, která se zabývá prodejem materiálů pro stavebnictví, posiluje péči o své zákazníky nasazením nového CRM systému. Řešení Microsoft Dynamics CRM nasazené společností CCV Informační systémy přináší efektivnější práci s kontakty, příl

 
v malých a středních podnicích
pocitac_email

Jak zvýšit prodej svých služeb a produktů? Chování zákazníků je dnes spíše zdrženlivé a výnosnost se u stávajících zákazníků snižuje. Firmám pak nezbývá, než věnova

 
Začátek Předchozí 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Další Konec