Podle agentury Gartner vydají evropské firmy na CRM software v roce 2013 v přepočtu 60 miliard korun, tedy o 7 % víc než loni. Vyplývá to z jejího průzkumu, ve kterém mj. uvádí, že 48 % organizací plánuje letos rozpočet na CRM navýšit. S poklesem oproti tomu počítá jen 5 % dotázaných.
Dnešní trh se značně liší od toho v době před dvaceti, třiceti lety. Doba nedostatku vystřídala dobu nadbytku. Na trhu se pohybují nároční, velmi dobře informovaní zákazníci a firma je úspěšná pouze tehdy, pokud je s




Společnost Infor ohlásila Inforce Marketing, komplexní automatizovaný systém pro řízení marketingových aktivit postavený na platformě Salesforce. Inforce Marketing nabízí podporu podnikových procesů v efektivním, uživatelsky přívětivém formátu, přičemž poskytuje marketingov
Společnost METROS, která se zabývá prodejem materiálů pro stavebnictví, posiluje péči o své zákazníky nasazením nového CRM systému. Řešení Microsoft Dynamics CRM nasazené společností CCV Informační systémy přináší efektivnější práci s kontakty, příl