nViso_IBM_3D_Facial_Imaging_1210Společnost IBM navázala spolupráci s poskytovatelem softwarových řešení pro rozpoznávání emocí nViso. Společně chtějí pomoci institutu Swiss LINK v měření emocionálních reakcí spotřebitelů na internetovou reklamu a média. Nová te
 
k2_web_crm_1209Webový klient IS K2 4WEB od společnosti K2 atmitec byl obohacen o další funkčnost – Callcentrum. Callcentrum je úzce provázáno s modulem Marketing, který byl spuštěn ve webovém klientovi na podzim loňského roku. Základem Callcentra je přímé napojení Informačního
 
cet_ada_1206Společnost Cetelem, nebankovní poskytovatel spotřebitelských úvěrů, pravidelně oslovuje své klienty prostřednictvím nových obchodních a marketingových nabídek. Pro tyto účely využívá již od roku 2005 řešení Campaign Management, poskytované společností Adastra. V součas
 
i10mark_1203Společnost Infor ohlásila Infor10 Marketing, novou generaci integrované marketingové aplikace v rámci sady Infor10 CRM Enterprise (Epiphany). Infor10 Marketing pomáhá podnikům plánovat, realizovat a monitorovat marketingové aktivity zaměřené přímo na zákazníka – simult
 

web-01S rostoucí důležitostí internetu coby prodejního kanálu se zvyšuje snaha firem účinněji a přesněji analyzovat data, která generují návštěvníci jejich webových stránek. Pozornost firem se tak od prostého reportingu návštěvnosti přesouvá ke snaze porozum

 
Klíčové faktory úspěchu prodeje při příchozích servisních hovorech

pram-01Současná ekonomická situace více než kdy jindy dostává všechny podnikatelské subjekty pod silný tlak. Vedení společností system

 
analýza chování zákazníků pomocí on-line služeb

adastra-01V mém předchozím článku v IT Systems 10/2011 jsme si představili základy CRM, a to z pohledu analytických a operativních CRM systémů. Analy

 

Dva mezníky efektivního CRM
jelinek-01 Cíle, které si kladou evropské a české společnosti implementující CRM systémy, jsou různé. Je vidět, že prostor pro skutečně efektivní CRM je velmi širok

 
Začátek Předchozí 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Další Konec