CRM přístupvyžaduje změnu CRM přístupů a systémů
Samostatné CRM systémy prošly pohnutou historií, od téměř naprostého „zbožnění“ po celkové zatracení a pragmatický návrat kamsi mezi tyto dvě úrovně díky tomu, že se na ně přestala klást přehnaná očekávání a začaly být vyu
 
Kontaktní centraKontaktní centra jsou dnes široce využívána jako prostředek pro komunikaci mezi firmou a jejími klienty či partnery, a to jak existujícími, tak i potenciálními. Kontaktní centrum je často prvním místem, prostřednictvím kteréh
 


eWay-CRMProstředí e-mailového klienta Microsoft Outlook je zejména firemním uživatelům důvěrně známé. O tom, jaké jsou výhody CRM systému integrovaného v prostředí Outlooku a jaké funkce nabízí eWay-CRM, se dočtete více v tomto článku.
Mi

 

SAP CRM 2007Růst se stal imperativem pro byznys, proto společnosti hledají nové způsoby, jak využít nevyužité příležitosti na trhu a jak co nejvíce vytěžit ze vztahů se zákazníky. Výsledkem toho je, že CRM iniciativy jsou v popředí zájmu všech
 
Jak začít s CRMOdkud by měla menší firma začít s budováním CRM?Odkud by měla menší firma začít s budováním CRM? Pro někoho možná zbytečná otázka, protože působí
 
Začátek Předchozí 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Další Konec